Најновије вести

У плану проширивање послова и тржишта

Кројачка радионица Тексленд у Лепосавићу све успешнија у свом послу

Почели су са овим креативним послом, моделарством и шивењем одевнх предмета у скромним условима са две раднице, а након једне модне ревије сада је у плану проширивање производног асортимана и шири пласман одевних предмета дечје и одеће за одрасле на ширем тржишту.
Лепосавић, 26. Фебруара- Када се реализује идеја још од детињста и када се воли оно што се ради посао постаје задовољство. Тако се могу описати почетнички кораци младе предузетнице Зорице Милосављевић, која је, ако сама каже кројачки посао заволела као девојчица у основној школи.
– Волела сам да цртам моделе, уписала сам и Средњу школу за модне креаторе у Новом Пазару, где сам даље развијала свој таленат и љубав према овом занату. Завршила сам каније и графички дизајн што је употпунило моје знање, али и проширило интересовања да исказаујем свој таленат и улажем рад како би све ово успело, прича Зорица.
На почетку, као у сваком послу није било лако. Није било обучених радника за овај посао, па су две девојке почеле са обуком за кројачице и тако је посао кренуо.
– Идеја је кренула пре четири године. Увидели смо да је потребно како би дошли до квалитетних радника да почнемо са обуком. Организовали смо кретивне радионице, у трајању од три месеца , где су заинтересоване девојке могле да искажу своју идеју модела коју ће сашити. Прошле су основну обуку кројења и шивења и на крају имали смо једну фешен ревију, истиче госпођа Зорица говорећи о својим почецима.
Иако су свој посао започеле програмом дечје колекције, посао се даље развијао и сда раде моделе за тинејџерке и девојке, а почињу и посао изараде мушких одевних предмета и постељине.
– Задовољна сам како се посао развија, моја очекивања су превазиђена. Нарочито сам била задовољна организацијом модне ревије, која је организована у Центру за културу ”Сава Дечанаћ’ у Лепосавићу. Изузетно је била посећена, било је ту људи , који су дошли да погледају наше моделе, не само из наше општине, већ из целог региона. Показали смо да је интересовање девојака било изузетно и њихова креативност и идеја модела које су осмислили, креирале, измоделовале, сашиле и на крају понеле на ревији, показало се у пуном светлу као крајњи производ, каже Зорица.
Сада се овде завршава трећа обука радница. Неке од радница су прошле тај основни ниво у креирању и кројењу модела, сада се већ ради у напредном нивоу. Производња већ добија свој бренд и њихови производин посатају препознатљиви.
-Завршили смо једну колекцију дечјих капутића. Ради се на линији хаљина за девојке, шијемо мантиле, капуте, кошуљице и све што нам тржиште налаже, каже власница.
Када је реч о пласману готових производа, госпођа Милосављевић каже да немају свој бутик веће се ослањају насарадњу са другим продајним објектима. Једино овде у салону потрошачи могу погледати њихове производе и евентуално поручити какав би модел одевног предмета желели да им се сашије.
Текстленд нема озбиљну конкуренцију у Лепосавићу, шта више на овом подручју нема ни радника који би се организованије укључили у овај посао, без обуке у овој фирми, па је самим тим и посао у старту био отежан. А, како сазнајемо посла има и све што изађе из ове радионице нађе купца. Превашодна љубав према овом послу, власнице и њених пар радница дају све боље резултате. А неоспорни таленат и воља за овим послом свакао да развијају предузетничку креативност и рађају нове могућности.
Ова млада жена, поред свих обавеза у породичном домаћинству, бриге о двојици синова од 3,5 и 1,5 година и свом послу у школи, налази времена и за свој приватни бизнис који се успешно развија.
А и раднице, које су овде прошле обуку су изузетно задовољне овим послом. Научиле су да да креирају и шију моделе. Производни програм се проширује и сваког дана је изазов радити нешто ново, а у овом изузетно креативном амбијенту могу изразити своју идеју и реализовати је.
Надаље, како задовољно истиче, власница у плану је још једна модна ревија, јер је то најбољи начин да презентујемо оно што радимо на моделима који ће то добро изнети. А онда, отварају се и нове могућности, запошљаваћемо још радника, проширивати производни програм, успостављати сардању са продајним објектима, проширивати тржиште…

В. Вукојевић

Подели на: